varmare...

Börjar det bli och det är skönt. Vill det ska bli lite vår och mera sol nu. Har nämligen en dotter som är sjuk jämt och ständigt så jag hoppas att det bättre vädret kanske kan göra henne friskare. (inte för att jag tror det eftersom hon varit sjuk 10ggr/11,5mån) Men man kan ju iallafall hoppas! :)

Annars är det lugnt här. Börja jobba om 5v och det känns väl både bra och dåligt. Dåligt för jag vill inte lämna M men skönt för man få mer pengar. :)  Men jag vet hon kommer att gilla det för H älskade det och lärde sig så mkt så det kommer nog bli bra. :)

Ha d så bra alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser man på!! Bloggar du med Kul! Du har så fina barn o ska bli kul o följa er!

2012-02-12 @ 14:47:25
URL: http://famkristiansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0