sjukt..

Jag fattar inte hur min lilla tjej kan vara vaken mkt på natten och sen ändå vilja vakna kl.5 på morgonen? tvingade henne att sova och hon somnade kl.5,20 igen men vaknade 10min senare. Så nu sitter jag här med båda två för Hailey vaknade oxå för 10min sedan. Sova få man väl göra om sådär 10år eller ngt men det hade ju inte skadat att Melannie kunde börja sova hela nätter ngn gång för det kan nog behövas eftersom man ska börja jobba heltid om 3v.

Ja annars gick kalaset bra. Melanie vaknade efter 1h och var inte på bästa humöret men blev gladare av att kladda med kaka och tårta iallafall.
Här kommer lite bilder iallafall..

Hennes fina tårta på hennes snutte nalle :) Tack Janina!
Nu ska det ätas...eller kladdas!

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Nää du barn är en gåta när det kommer till sömn & sömnlöshet.

Grattis i efterskott, vad stor hon blivit. Så fin ! :)



Sv: Tusen tack !! Nää är ett ganska litet hus, 109kvm. Precis lagom för oss :) Bara Älva får en trädgård att leka i så är jag nöjd :)

2012-02-22 @ 09:58:57
URL: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0