börja närma sig..

med storsteg och jag kan faktiskt känna av det om jag ska vara ärlig. De senaste dagarna har jag varit riktigt trött när jag vaknat vilket jag inte bruka vara,sen går jag och gäspar mej igenom dagarna igen,precis som i början av graviditeten. Sen tycker jag att magen börjat få lite känningar,som lite mensvärk ibland men kan ju bara vara inbillningar med,vem vet? Men än så länge är det ju 5v och 5 dagar kvar :) Hoppas allt kommer att gå snabbt och bra och att man inte få panik för man har ju inte så mkt val när man ligger där mer än att ta sig igenom det ;)  Nu väntar jag på gubben som nattar Hailey så han sen kan klia mej lite på ryggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0