hur?

hur ska man tackla ett problem som kommer förändra våra liv vilket beslut man än ta?  Hela ens dröm om hur livet skulle se ut ändras...vill inget mer än slå skrika vara ledsen och allt! Men vem ska jag jag vara arg på? Är ju inte hans fel egentligen för han visste inget men jag vill inget hellre än att skrika ut min besvikelse...........vet inte hur jag ska tackla det,det är ngt som jag inte har kontroll över och kan göra som jag vill på ngt sett.Det ända alternativet ja är säker på är ju att jag vill kunna vakna upp och hoppas att det varit en mardröm.

Kommentarer
Postat av: Janina

Tänker på er så min älskade vän!

2010-09-21 @ 20:30:10
URL: http://enkarleksresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0