jobb och helg och nya vänner

Ja veckan på jobbet har gått ganska snabbt och bra. Har börjat få nya vänner och det känns bra även om vissa på jobbet tycker illa om det så skiter jag i det för det viktigaste är att André inte har ngt emot det för han är den ända jag bryr mej om. Tydligen kan man inte ha vänner av det andra könet utan att man gillar dem eller att man har ihop det och det stör mej,har haft killkompisar HELA livet och det stör mej att folk ska snacka så mkt men tycker d att d e kul så visar det ju vilket liv de har.
Annars igår så var jag,André och Hailey i Halmstad och kollade lite till på badrumsinredningar,sen hann vi snabbt in i stan så jag kunde köpa min jacka och en bh. Hann tyvärr inte köpa ngn tröja eller parfym men få ta det ngn annan dag. Idag jobbar gubben så jag och Hailey städar och donar och myser däremellan ;) Sen står det fotboll på schemat,hoppas VERKLIGEN vi vinner idag! Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: milla

folk pratar alltid- de har inge bättre för sig



hoppas det gick bra på fotbollen

2010-03-30 @ 17:37:55
URL: http://konstigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0