torsdagmorgon..

och jag blev väckt med  en bamsepuss på min mun =) Hon är för söt Hailey. Snart är det dax för henne att skolas in i Traryd,hoppas det kommer att gå bra men än så länge kan vi njuta ngn dag till innan allvaret börjar.(måndag) På lördag är det fotboll mer eller mindre hela dagen,från lunch och framåt och går det bra är det fotboll på söndag med.
Igår tittade jag och André på en film som heter Baksmällan,den var himla rolig men skit vad mkt skit de gjorde ;)
Jaja jag hoppas veckan bli bra som jag vill så jag slipper vara på dåligt humör. =)
Men ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Janina

Håller tummarna för det =)

2010-01-07 @ 09:18:21
URL: http://enkarleksresa.blogspot.com
Postat av: Janina

Förresten så måste en sån väckning vara bland det bästa som finns =) Williams halvpussar är alldeles underbara.

2010-01-07 @ 09:19:07
URL: http://enkarleksresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0