fredag

idag är det fredag och vad händer,hmm inte mkt,sista dagen jag inte har ngt planerat innan månd så man få väl ta det lugnt kanske...se om jag kanske kan åka till team sportia oxå och handla ett par nya inomhusskor...sitter nu och tittar på Hailey som tittar på chuggington...men vi få väl se om jag skriver ngt mer sen. hejdå.


Ja nu skriver jag här igen...har nu köpt ett par skor...lägger in en bild på det sist..när vi lagade mat så gick proppen och vi hade inte den säkringen hemma så det var i full fart iväg och köpa för vi hade en liten hungrig tjej här hemma. =)




20:12
Nu skriver jag igen...efter jag handlat skor så åkte vi pulka me Janina och William =) Det var himla mysigt...och har provat pottan idag igen,hon satt där länge men det kom inget sen var det dax att sova så blöjan åkte på igen. Hoppas snart hon förstå det där,har ju hållt på i snart 3v nästan varje dag. =) Ska nu kolla vidare på Let´s dance. ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: milla

chugginton är poppis här oxå =)

hoppas det går bra på fotbollen imorgon

2010-01-08 @ 10:39:21
URL: http://konstigmamma.blogg.se/
Postat av: milla

nej liam misslyckas oxå ibland men gör som regel både nr 1o2 på toan men beror ju på lite vad som händer runt honom oxå

2010-01-08 @ 19:08:34
URL: http://konstigmamma.blogg.se/
Postat av: Janina

Glöm inte att ni åkte pulka med oss också =)

Tack för idag =)

2010-01-08 @ 19:55:46
URL: http://enkarleksresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0